top of page

Group

公開·92 位會員

Ajax AEK kijken 14 december 2023


15 uur geleden — [VRIJ-] Ajax AEK kijken 14.12.2023 ... kijken, in hd zonder te crashen AEK Atenas FC 100% gratis, UEFA ... AEK Athene FC vs Ajax, ...


Ajax - AEK AtheneIn het stadion Wat zijn de openingstijden van het stadion? Op dagen zonder evenementenDe Johan Cruijff ArenA is van maandag tot en met vrijdag geopend van 07. 00 tot 18. 00 uur. In het weekend zijn we vanaf 09. 00 uur tot 18. 00 geopend. Je komt het stadion binnen via hoofdingang E. Op de dag van een voetbalwedstrijd of concert Het stadion gaat 1, 5 uur voor het begin van een Ajax-wedstrijd open. Hoofdingang E gaat 2, 5 uur voor aanvang van een Ajax-wedstrijd open. Ik heb een handicap. Zijn er speciale ingangen die ik kan gebruiken? Voor alle informatie over de toegankelijkheid van het stadion willen we je naar onze toegankelijkheidspagina verwijzen. Waar staat het podium opgesteld tijdens concerten? Hoe het podium is opgesteld, verschilt per concert. De mogelijkheden zijn:- end setting: met het podium in de noordzijde van het stadion- the round setting: met het podium in het midden van het stadion- panoramasetting: met het podium aan de oostzijde van het stadion Is er een plattegrond van het stadion beschikbaar? En waar is mijn vaknummer? Je kunt de verschillende vakken bekijken via de plattegrond. AEK Athene - Ajax op TV en Live Streams: waar kan ik het 5 okt 2023 — AEK Athene - Ajax op TV en Live Streams: waar kan ik het kijken? (05/10/2023) - Posted on oktober 5, 2023 in Live voetbalwedstrijden. Ajax AEK kijken stream 14 december 2023 3 dagen geleden 15 uur geleden — 3 dagen geleden — AEK Athene heeft goed nieuws gekregen in aanloop naar het duel met Ajax. In de groepsfase van de Europa League verdedigen ... UEFA Europa League: AEK Athene - Ajax (Sport) kijken UEFA Europa League: AEK Athene - Ajax. Direct kijken. Op dit moment is UEFA Europa League: AEK Athene - Ajax niet op een streamingdienst te zien. Over dit ... KNVB wedstrijdenTickets voor een KNVB-wedstrijd in de Johan Cruijff ArenA kun je, wanneer er nog kaarten beschikbaar zijn, kopen via de ticketshop op onze website. Je dient hiervoor eerst een account aan te maken. Concerten De ticketverkoop van een evenement loopt via de evenementorganisator en niet via de Johan Cruijff ArenA. Voor (vragen over) de verkoop van tickets kun je contact opnemen met de desbetreffende organisator. In elk kalenderitem staat vermeldt wie het concert organiseert. Ik ben mijn kaartje kwijt. Wat nu? Iedere bezoeker van een concert of voetbalwedstrijd in de Johan Cruijff ArenA moet in het bezit te zijn van een geldige toegangskaart. Ajax - AEK Athene op TV en Live Streams: waar kan ik het 13 uur geleden — Ajax – AEK Athene op TV en Live Streams: waar kan ik het kijken? (14/12/2023). Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+ | Commerciële inhoud ... Ajax - AEK live kijken? | Europa League 2023 Wil je Ajax – AEK live kijken? Op 14 december 2023 kun je bij NLZIET naar de Europa League livestream kijken van Veronica. Probeer NLZIET 14 dagen gratis en ... Voor KNVB-wedstrijden en concerten gelden er andere openingstijden. Kijk op onze eventkalender voor de actuele tijden. Hoe kom ik het snelst naar de Johan Cruijff ArenA? De snelste reis plan je met onze Mobility Portal. Vul je vertrekadres en aankomstdatum en -tijd in en krijg meteen de beste reis naar het stadion te zien. Uit hoeveel rijen bestaat de eerste ring? De eerste ring op de hoofdtribune bestaat uit de vakken 001 t/m 111, met ieder 19 rijen. De overige vakken, 012 t/m 129, op de eerste ring bestaan uit 29 rijen. De nummering van de rijen begint onderaan: rij 1 bevindt zich het dichtst bij het veld, rij 29 is bovenin het vak. Uit hoeveel rijen bestaat de tweede ring? De tweede ring bestaat uit 27 rijen. De nummering van de rijen begint onderaan: rij 1 bevindt zich het dichtst bij het veld, rij 27 is bovenin het stadion. Ajax - AEK Athene » Tussenstand & Live score + Odds, *Om te kunnen kijken moet je geld op je account hebben staan of in de afgelopen 24 uur een weddenschap hebben geplaatst. Scheidsrechter Craig Pawson. Stadion ... nl Bent je certificaathouder van de Johan Cruijff ArenA én heb je de toegangskaarten via de Johan Cruijff ArenA gekocht, dan kun je contact opnemen met de afdeling Front Office via ticketing@johancruijffarena. nl Huisregels en beleid Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen? Gevonden en ingenomen voorwerpen die niet zijn opgehaald, worden na afloop van het evenement afgegeven aan de hospitality-balie bij hoofdingang E. Binnen 36 uur zetten wij gevonden voorwerpen op de website van iLost. Mag ik eten en drinken meenemen in het stadion? Het is voor bezoekers niet toegestaan eten en drinken mee het stadion in te nemen. In het stadion zijn er voldoende eet- en drinkgelegenheden. Ajax - AEK Athene: live kijken op tv en online 6 uur geleden — Zo kun je met live stream op tv + online naar AFC Ajax - AEK Athene kijken in de Europa League op donderdag 14 december 2023 om 21:00 uur. [VRIJ-] Ajax AEK kijken 14.12.2023 15 uur geleden — [VRIJ-] Ajax AEK kijken 14.12.2023 kijken, in hd zonder te crashen AEK Atenas FC 100% gratis, UEFA AEK Athene FC vs Ajax, ... Waar kan je Ajax-AEK Athene live kijken vanavond? 9 uur geleden — Ajax speelt vanavond om 21:00u tegen AEK Athene in de afsluitende wedstrijd in de groepsfase van de Europa League. Als je je toegangskaart(en) bent verloren of de toegangskaart is zo beschadigd dat de barcode niet meer leesbaar is, meld je dan bij de ticketorganisatie waar je jouw toegangskaart hebt gekocht. Als je nog in het bezit bent van je toegangskaart, dan kun je op de toegangskaart lezen bij welke ticketorganisatie je terecht kunt. Wanneer je een mobile only ticket hebt gekocht kun je deze te allen tijde opnieuw downloaden in de JCA ticketing app. Wanneer dit niet lukt kun je contact opnemen met de afdeling ticketing via: ticketing@johancruijffarena. Mobile only tickets kunnen alleen gescand worden vanaf een telefoon, deze tickets kun je downloaden uit de app en zijn niet te printen. E-tickets kunnen zowel vanaf een telefoon gescand worden als vanaf een geprinte versie. We raden je aan om, indien geen mobile only ticket, ook een geprinte versie van je ticket mee te nemen, mocht je telefoon uitvallen. Kun je tickets kopen bij de Johan Cruijff ArenA? AjaxDe ticketverkoop voor Ajax-wedstrijden loopt via de website van Ajax. Voor vragen over deze tickets kan je contact opnemen met de fancare van Ajax. Ajax.nl: Officiële website AFC Ajax Amsterdam 14 uur geleden — Home. Matchday | Ajax tegen AEK Naar het treffen met Bayern München kijken Nadine Noordam en Chasity Grant enorm uit. UEFA Europa League: AFC Ajax - AEK Athene (Sport) kijken Komende tv-uitzendingen 6/15 · Liveverslag van de wedstrijd AFC Ajax - AEK Athene in de UEFA Europa League. Direct kijken. Op dit moment is UEFA ... Wel kun je al je spullen tegen betaling kwijt bij Lockerpoint. Voor meer info ga naar de site van Lockerpoint. Gelden er maatregelen rondom corona in het stadion? Nee, op dit moment gelden er geen coronamaatregelen. Tickets Kan ik mijn ticket via de telefoon laten scannen? Wij werken met e-tickets en mobile only tickets. Hoe vind ik de juiste ingang naar het stadion? WedstrijdenMet Wizzy Maps zie je snel wat de beste parkeerplaats is en waar je de ingang naar jouw plek kunt vinden. Je weg vinden naar het stadion was nog nooit zo makkelijk! ConcertenVia Wizzy Maps vind je de locatie van jouw ingang. De ingang op jouw ticket is de juiste ingang waar je gebruik van kan maken. Het is niet mogelijk om via een andere ingang naar binnen te gaan. Bij welke ingangen van het stadion bevinden zich roltrappen? Om je makkelijk door het stadion te bewegen, kun je gebruikmaken van verschillende roltrappen. Afhankelijk van jouw ingang gaan deze tot de eerste of tweede ring. De roltrappen bevinden zich bij de verschillende ingangen: hoofdingang E en ingangen A, C, G, J en M. Klik in de kalender op een evenement. De stoelnummers zijn niet zichtbaar op onze website. Wat voor een eten en drinken kan ik kopen bij mijn vak? Het aanbod aan eten en drinken verschilt per vak. Wil jij weten wat er in jouw vak beschikbaar is? Ga dan naar onze kalender, selecteer jouw event en vaknummer en check het aanbod in jouw vak. Zijn er in het stadion kluisjes aanwezig? In het stadion zijn geen kluisjes aanwezig. AEK Athene: live kijken op tv en online | 14 december 2023 6 uur geleden — Streamwijzer plaatste het volgende bericht op hun website: Ajax - AEK Athene: live kijken op tv en online | 14 december 2023 | Europa League ...


關於

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

會員

Group Page: Groups_SingleGroup
bottom of page